• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

ANNA12345

Gäst
Poäng: 0
Jag fick 250.000 prel sedan 25.000 verifierade kontot med bakid och tog ut först 15 tusen i förrgår och 5 tusen igår allt gick jätte fort. Har swedbank. undrar när man får höja krediten säkert efter några månads inbetalningar gissar jag på. Nån som vet?
 

JesseTopp

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Juli 2013
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Jag fick 250.000 prel sedan 25.000 verifierade kontot med bakid och tog ut först 15 tusen i förrgår och 5 tusen igår allt gick jätte fort. Har swedbank. undrar när man får höja krediten säkert efter några månads inbetalningar gissar jag på. Nån som vet?
Det kommer att gå att höja krediten när lanseringen sker. De har testkört systemet förra veckan och nu denna, så hoppas att lansering kan ske redan under nästa vecka?? Ska bli så spännande att se hur konkurrenterna kommer att göra om Divide tar många kunder direkt...
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Det kommer att gå att höja krediten när lanseringen sker. De har testkört systemet förra veckan och nu denna, så hoppas att lansering kan ske redan under nästa vecka?? Ska bli så spännande att se hur konkurrenterna kommer att göra om Divide tar många kunder direkt...
Ja tror de redan har startat men med lite mindre kreditbelopp
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp